Pagina's

vrijdag 9 juli 2010

And the northern sky looked like the end of days

hello everybody (:

het is best wel warm.
en bijna iedereen is/gaat binnenkort op vakantie..en ik moet nog like een maand wachten, en dan zijn zij allemaal al weer terug ofzo.

maar ik ga morgen wel met malenka in bitburg optreden ;D
dat is in germany, ennd het is like een megagroot festival, met dansgroepen vanuit de whole wide world (:

daar heb ik wel zin in..we gaan met zn allen in een bus en dat is denk ik wel gezellig, en we slapen ook 1 nachtje in DU
in een jeugdherberg in een dorpje genaamd bollendorf LOL
ik ga het zo even googlemappen ;p

vandaag heb ik niet zo veel gedaan, iknow its my own vault, sorry anna..
ik had wel met je willen zwemmen hoor alleen nou ik zag je sms een ietsje pietsje te laat..
iguess. ;p

ik heb vandaag wel een best wel cool photoalbum gekocht ;D
van pip, hij was afgeprijst van 19 euro tot 9 euro, dus dat is wel nice.
en ik ga deze hele vakantie fotos maken en die aan het eind laten afdrukken en er dan ik plakken ;D
ik google wel eventjes, misschien zijn er plaatjes van..
onvindbaar dus..
ik maak er wel eventjes een foto van, want hij is echt heel cool!
oke stuck at photographeren.




;D

1 opmerking:

  1. i love your photoalbum. photshooten en de mooiste erin plakken? nee grapje, maar we gaan nog wel afspreken voordat ik woensdag wegga maar dat heb ik al gezegd.

    i l u <3

    BeantwoordenVerwijderen