Pagina's

vrijdag 2 juli 2010

go holland

op deze superhotte 2 julidag
versloeg nederland brazilie met 2-1 op het wk!
dat is leuk toch?
jaaaaa
ik wilde fotos maken voor lookbook want ik kom er steeds niet aantoe
of ik vind mijn foto's niet lookbook waardig.

maar dat komt omdat ik mezelf niet goed in volle lengte kan fotograferen.
ik wou dat ik het kon of een beter statief had whatever ik probeer nog wel eventjes
wat, het is ook zo warm he.
het is maarliefst 35gradencelsius geweest vandaag, en het koelt bijna nog steeds niet af.

ik ben naar eclipse geweest!hij was awesome <3
beter dan new moon vondt ik, en menig ander.

en ik ben helemaal verliefd op jackson rathbone.
aaaaaaaaaaaaaaaah.
allemaal meisjes gingen gillen en klappen als rob of taylor in beeld kwam.
en ik moet zeggen dat zij er helemaal niet verkeerd uitzien.
maar mijn favoriet is geloof ik toch wel jackson<3
dus ga ik maar eventjes een cute plaatje van hem plaatsen.


leukleukleuk.

ik ben een twilightfan.
maar niet zon brainloze-ik-aanbid-alles-wat-in-twilight-zit-fan.
hoop ik.

ik heb de boeken gelezen, en het verhaal zet gewoon tentakels in je.
en daarom ben ik ook benieuwd naar de films.
en omdat ze daarvoor helemaal geen vervelende mensen hebben gebruikt vind ik dat helemaal niet erg.

mijn camera is opgeladen, en nu ga ik maar weer eventjes fotos maken.
wow
ik heb een flash.
iets schiet me te binnen.
nee eigenlijk bedenk ik me gewoon iets.
er bestaan opleidingen voor fotografie.
dat is best wel vet eigenlijk.
wauw. hier ga ik overna denken.

ghana heeft gescoord.
en mijn moeder schreeuwt iets over een mega tor die wordt aangevallen door een leger van mieren. LOL

ik moet zo naar beneden.
dus ik stop zo.
nog even fotos maken.
en dan

later proberen te slapen in deze onmenselijke hitte.
oke dat overdreef ik.

adioss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten