Pagina's

zondag 4 juli 2010

i want to be a paperback writer.

hooooooooooi
het was weer lekker warm vandaag, en daarom heb ik niet zoveel gedaan ;p
behalve een bericht proberen te posten xd
maar dat lukte niet echt want ik raakte mijn toetsenbord aan om te voelen hoe warm ze al was omdat ze de hele dag al aanstond, en toen deed ik vorige (zonder dat ik het doorhad natuurlijk)
en toen was mijn bijna affe bericht weg.

dus nu maar weer overnieuw.waar had ik het ook al weer over in mijn vorige poging?
oohja dat ik tegenwoordig over al een punt achter zet.
niet letterlijk, maar achter zinnen.zoals nu.
neeh. nu doe ik het wel een beetje expres.
haha.
maar ik ben gister dus met loes en anna naar de groningen geweest.
en dat was natuurlijk heel gezellig.
en wie koopt er weer het meest?
ik.
stomme spender die ik ben.
maar ik heb wel leuke dingen gekocht ;Deen broek van de zara, en een hempje van de hm
die je wel op mijn eindelijk werkende badge van lookbook kunt bewonderen :D
hype me ook maar, ik dan blij!

en een portemoneetje van een euro
ik kan nooit leuke dingen van een euro laten liggen, ookal heb ik ze helemaal niet nodig..
en een cd van 100 hits indie, en die was maar 10 euro, dus.enn, we hebben bij de hema gegeten en bij de mac en we zijn naar de film geweest ;D
naar letters to juliet. echt een hele mooie film, met een perfect verhaal..
was heel leuk, alleen in vroor dood in de pathe haha.
nee niet echt maar het was wel koud, terwijl de dag zelf gewoon een warme dag was.

ennu ga ik alle dingetjes die ik heb gekocht showen ahah.

dat hello kitty doosje is hoorde bij een happymeal
en anna wilde hem bijna weggooien ;(
dus heb ik zn leven geredt.

en ik loes had een vet leuke hoed gekocht en ik had een hele leuke foto van haar gemaakt met die hoed dus die laat ik ook eempjes zien, lalala.
kan ik die goeie usbstick weer niet vinden.. dan maar met camera fotos vanaf mn phone maken














isnt she sweet? ^^

ik heb geen idee waarom er nu een streep onder de tekst staat maar dat maakt me niet uit.
zou.. hee het is weg!
oke beter.

-,- toen ging je moeder stofzuigen, en moest je het volume van je muziek op vol zetten.
..
en toen stopte ze plotseling met stofzuigen waardoor je je rotschrok omdat je muziek klerehard staat. -.- -.-

okee
ik ga nu naar beneden en thee drinken

byeeeee <(")> (dat moet kirby voorstellen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten