Pagina's

zaterdag 26 juni 2010

TT

de tt was echt heel gezellig
gisteravond en woensdag was echt leuk ;D
woensdag heb ik caro emerald en waylon gezien echt leuk
caro emerald vond ik die dag het leukst, ik vond waylon ook leuk
maar ach ja ik weet ook niet ze waren allemaal goedd :D



en gister avond was destine er ;D ;D
destine was echt heel erg goeden ik heb hun handtekeningen en ben met een leuke op de foto geweest ;D
ik heb twee handtekeningen op mijn armen twee op mijn schoen en met die andere ben ik alleen op de foto geweest


er was ook zon gastje die ging met loes flirten ahaha
vet grappig LOLhier piccaas :D

leuk he?
jaa ;D
ik had daarvoor ook nog een voorstelling mt de kleutertjes was heel leuk
het ging over een speelgoedwinkel en wij waren porceleinen poppen
dat was ook wel leuk ;D


nou nu ga ik douchen
DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten