Pagina's

woensdag 9 juni 2010

excitement

ooooooooooooooh lief blogje
ik heb zon zin in de uitslag (als ie positief is)
en daarna!dan gaan we kamperen
en op vakantie
en en en en de twilight marathonen veel meer leuke dingen (:

gister ging in smiddags met enna to the big city
with no money
maaar ofcourse kwam ik weer terug met een tasje
want ik zag deze geweldige zonnebril -mijn vierde nu al..
en die kostte maar 1 eurodus dat geld had ik van anna geleend
en later nog een flesje drinken kopen
en een kaastosti met megaveel kaas erop kaufen

en toen kreeg ik van anna dit geweldige
spul van de bodyshop met japanse cherry blossom
het is bodybutter
en het ruikt hemelsss

nu ga ik eventjes kleertjes aandoen
en dan een beetje spelen en fotos maken
en mijn kamer opruimen ofzoiets

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten