Pagina's

maandag 7 juni 2010

worldtravelling

anna was vanmiddag bij mij
om me een snelcursus kraanvogels vouwen te geven (:
we hebben een hele familie gemaakt, 5 kraanvogeltjes :ahw:

en toen gingen we met zn tweeen de wereld ontdekken
we gingen eerst naar tokyo, toen naar new york and forks and la push en toen nog naar italy
en dan in zo'n drie kwartier.. als het niet minder was
dat was leuk

en we wilden zeg maar ook een bepaald plein opzoeken
dat in new moon is gebruikt
en ik moest het weten dus hebben
we mijn newmoon boek gepakt
en het gezocht maar het stond er niet in :(

en nu ligt alles wat we hebben gezocht op mijn bureau en het is nu een puinhoop
dus ik ga zo maar eventjes opruimen

en ik moet zo meteen ook naar malenka
lekker dansen
dat is best wel lang geleden dat ik dat heb gedaan
kan ik lekker weer eventjes wat energie kwijt

(:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten