Pagina's

zondag 13 juni 2010

stufff

long time no see!

laaaatst ging ik naar de stad met anna
en toen ging zij kadootjes kopen en andere dingen
en toen ging ik een vet coole nagellak kopen
en die ga ik nu eventjes showen!en net toen ik eventjes fotos van mijn lakje fotos wilde maken
hoorde ik mijn broertje skateboarden dus ik heel sneaky uit het raam fotos van hem maken ;p

leuk kleurtje he?
hij heet I sea you!
wannnt hij heeft een beetje een zeekleurtje (:
well i like it..

oooooohh weetje wat ik nou altijd doe?
ik druk op enter en dan wordt dit bericht al gepublicieerd
en dat vind ik niet leuk
maar ik ga hem nu verder doen want
ik heb eeen heeeeelelleelel boel te vertellen
waaant ik heb een lookbookaccount yey! http://lookbook.nu/user/188853-Jente-W
dankzij anna ofcourse, kijk ook maar eventjes op die van haar http://lookbook.nu/user/187861-Anna-S
maar ik ben er heel erg blij mee
en voor dat ik dat had ging ik met anna een 'photoshoot' doen bij het arboretum
en dat was heel leuk
en van die fotos heb ik ook mijn eerste look geplaatst
ik had hier op mijn blog een badge van lookbook alleen die veranderd steeds in allemaal lettertjes.. :(maar ik plaats mijn eerste look hier wel eventjes, wil je hem hypen?? (aa)


nouuu, en wat ik nu nog wilde zeggen
ooohja ik dacht ik ga een lijstje maken met al mijn 'gadgets'
wanat ik zag today vette coolle ietsjes
maar die zet ik er niet bij want die heb ik niet
maar die wil ik wel :ww:

my gadgets:

- mobile phone samsung star qwerty http://www.modeblog.nl/wp-content/uploads/2010/01/Samsung-B3410-Star-Qwerty.jpg

- ipod nanoo http://www.ipodreviews.org.uk/wp-content/uploads/2009/10/apple-ipod-nano-5g-green.jpg

- mijn photocamera http://www.totalmobilemalta.com/images/FUJI_FINEPIX_Z10green.jpg

- mijn laptopje ofcouuurse http://www.buylaptopdeals.co.uk/images/packard-bell_easynote_tj65-au-031uk_buy-laptop_offers.jpg

- andd ik zet hem er gewoon bij mijn nintenso ds light http://www.turbozone.ro/fotografii/Game_Console/Nintendo_NIN-DSL-PINK.jpg

thats it!

annd about my camera, ik ben dus compleet verslaaf aan fotos maken
ik maak ze overal en altijd, in winkels als ik iets leuks/geks/moois ergens zie liggen
van mensen en zo voorttt..

en ik wil opzich wel een nieuwe en ik heb een supermega coole ontdekt,
twee eigenlijk, maar de minox zou eigenlijk voor erbij zijn..
dat is een superkleine en nouu hij heeft maar 4megapixelss.
hier plaatjes,











die alleen op de foto staat is de minox, en dat is echt zon vintage camera, maar ik vind hem echt supercool, en zou hem graag voor erbij willen,
maar hij kost wel 150 euro..
im absolutely in love with the pentax, alleen welke kleur zou ik dan nemen
in eerste instantie dacht ik de witte, omdat niet veel mensen een witte camera hebben, maar toen ik er eventjes over nadacht, vond ik de zwarte ook wel mooi omdat ie een meer aan een vintage doet denken. de pentax kost 185 euro, dus ik zal eerst aangenomen moeten worden bij de hema, want daar heb ik samen met anna gesolliciteerd!
maar iiig ze zijn helemaaaaal leuk.

nu andere dingen, waaaant ik ben helemaaal superzenuwachtig
want morgen MORGEN krijg ik de uitslag van mijn eindexamen,
en ik ben superscared.. AAAHAHEHFSJGHA
ik weet niet of ik vannacht wel kan slapen hoor,
misschien is dat wel goed
maar ook niet
want dan denk ik er de hele nacht aan..
aah wat moet ik doen
ik hoop supermiljoen erg dat ik slaag,
want dan kan ik eindelijk naar de havo met mijn vrienden
en dan daar slagen.
en dan studeren
daar heb ik trouwens ook al iets voor bedacht
we eigenlijk, loes en ik.
dan gaan we allebei in leeuwarden studeren
loes voor.. kak ik ben het woord kwijt..
het heet oohja
forensisch onderzoeker, en ik toerisme.
en dan gaan we samen op kamers (:
lijkt me superleuk..
maar dat is nog ver ver ver ver weg.....

DREAM ON

Geen opmerkingen:

Een reactie posten