Pagina's

donderdag 3 juni 2010

japan/muziek/alles?

ik was net op een website van japan
want japan vind ik best wel een cool land
geen idee waarom

iguess de cultuur enzodat ninja gedoe en geisha gedoe en cherryblossomtree's andd rijst..
neeh ik houd niet zo heel erg van rijst maar wel van japan.
die sfeer gewoon 'het land van de rijzende zon'


en ik moet eventjes onthouden dat ik iets heb gekopieerd en dat ik het zometeen in deze blog wil plakken ofzoietsdergelijks iksdee ik ben lekker vaag ^^

oke japaaaaan
ja het is gewoon een friggin cool land.
wat wilde ik vertellen over japan?!
oooohja

ik was dus op die site
en ik zag zon ietsje over japanse liedjes dus ik meteen luisteren op youtube.
en dat is best wel leuk
het is een bandje genaamd lead
heel japans xd
maar zingen engels en ze hbben ook liedjes in het japanese (:

http://www.youtube.com/watch?v=Zb-_FakVNKw

dus ik denk dat ik die maar eventjes ga downloaden
best wel lollig japans, en hoor je die japanners zo 'yow yow yow'
dat liedje heet umi dat betekent ocean en dat betekent oceaan, maar dat weet like iedereen xd

en nu dat andere liedje neeh dt was een filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=729PJxQH-S8

kak het lettertype is veranderd en ik weet niet hoe je het anders moet doen xd
dus vanaf nu dik gedrukt yay -_-

die link is van een filmpje dat ik en nog wat vriendinnen hebben gemaakt voor ckv
leuk he?
jaaa.. zeg maar jaaa (:
ik vind het wel leuk geworden (:
holy cow dat is nu al bijna een jaar geleden! o_0

het is nu toch wat kaal nu het japanse liedje afgelopen is, dus zet ik itunes maar eventjes aan (:

oooomg welk liedje ik nu weer luister, echt een geweldig muziekstuk

ik link het wel weer eventjes

http://www.youtube.com/watch?v=2OebNwp6Hh4

mann ik kan niet denken nu dit liedje op staat...
ik deed er echt mega lang over voor dat ik me weer kon bedenken van wie dit liedje was xd

bytheway dit liedje zat ook bij een dans
bij de voorstelling
echt heel cool, ze hadden allemaal zwarte kleding aan enzo
en ze konden het echt zo mooi dansen,
maar het zijn natuurlijk ook geweldige danseressen.

maar ik moet er even snel een einde aan 'breien' ik haat die uitdrukking eigenlijk xd
maar ik ill be back before you even notice

XX XX






Geen opmerkingen:

Een reactie posten