Pagina's

donderdag 17 juni 2010

beter kan niet

ik voel me zo opgelaten
en heb het gevoel
dat het leven op dit moment niet beter kan zijn

het klinkt verwend, maar ik heb geloof ik alles wat ik zou willen.
ik ben geslaagd, blij, gezond, vrienden, familie, enzzzzz
maar eventjes over iets anders.
ik ga morgen kamperen met de besten, ennn
ik moet vandaag dus mijn tas inpakken.
wat moet ik allemaal mee?
ik moet alles mee!
neeh ik weet niet
ik zie nog welweetje wat zo cool is
ik heb allemaal dingetjes gekregen omdat ik ben geslaagd (:
eerst kreeg ik supervette allstars,
die hierboven, en die wilde ik al best wel lang en ik ben er heel blij mee (:
en toen kreeg ik nog bodylotion en douchegel van de bodyshop, dat ruikt naar jasmin en neroli (geen idee wat neroli is)en later zei mijn moeder nog dat ik in de zomervakantie mijn kamer mag veranderen schilderen enzo en dat vind ik zo vet!
dat wilde ik ook al twee jaar lang ofzo!

nu nog bedenken wat voor kleuren enzo..
ik wil iets met groen of paars en turqoise ofzo
ik moet er nog eventjes over nadenken..
ik heb btw net een nieuwe look op lookbook gezet
ik upload hem zo wel eventjes.maar ik vind het heel moeilijk op leuke fotos te makenen ik vraag me echt constant af hoe die andere lookbookers dat doen
hebben ze altijd een fotograaf, of doen ze het zelf, en hoe krijgen ze het dan voor elkaar om zulke mooie fotos te maken.. achjaaaaa, hier mijn foto


ik weet het hij is niet superbijzonder, maar ik vond de kleren wel leeuk
en dit was de leukste foto die erbij zat en ik moet en zou een nieuwe look plaatsen
ik heb hem zwart wit gemaakt omdat mijn achtergron onze overloop is en dat is niet zo heel charmant ik weet dat je de echte kleuren van mijn kleren dan niet meer ziet maar schijt
nou wil je me hypen? (aa)

DOEI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten