Pagina's

zondag 6 juni 2010

ajhskgdja sdhmfdsaf

AAAAH
IK HAAT

ik heb verdorie net een heel bericht getypt en wilde er fotos bij doen
en het ging fout en toen deed ik vorige
en poef mijn hele briljante verhaal weg. gone. disappeared.
drhjgslfkslkfhoiajgfmla;sfq3rew4tr90ic3q nrt03nqt7uqisf.

poep dat is niet zo leuk.

oke ik zal proberen
het zelfde verhaal weer te vertellen (en het om de minuut te saven)

ik. ben. poep. verbrand.
au.

mijn hele rug staat dus in de hens
en ik wordt al 2.3 dag ingesmeert met zonnebrand en aftersun
en het doet pijn.

oke nu ben ik klaar met mijn klaagliederen
nu over naar mijn dag @ baggel (ik voel me net zon nieuwscorrespondent)

ik ben daar dus verdorie 1 middagje en ik ben compleet verbrand
maar het was ofcourse heel gezellig
met loes and anna.
we lagen dus vet lekker om onze badlakens contstant heel sneaky te kijken naar de parkeerplaatsen om onze langverwachte gasten te bespieden.
maar ze kwamen niet en ze kwamen niet en ze kwamen niet.

dus toen gingen wij het water in.
en het was koud en toen lekker en toen weer koud en toen was het sorta scary
want er glibberde een of andere sliert langs mijn benen.
toen zwommen we (ik spetterde) naar een vlot ergens achterin de zee (minimeer)
toen we er eindelijk waren gingen we er eventjes rondlopen en het vlot laten wiebelen
(ik op adem komen van onze lange zwemtocht)

en toen jumpten we er allemaal weer af
we zwommen weer terug, en gingen weer liggen om onze handdoekjes (met rug in volle zon)
toen kwamen onze grote vrienden
ik en anna vlogen op onze handdoeken en ik verstopte mijn gezicht in mijn haar
(ik was like kinda nervous voor deze unknown guys)

maaar ze bleken heel aardig en stelden zich voor enzo
en die ene had een 'lek 'luchtbed meegenomen waar wij ons op uitleefden (:
het was gewoon heel leuk en gezellig en fabulous.
en toen druppelde iedereen omstebeurt weer naar huis.

toen ik naar huis fietste dacht ik opeens aan mijn blog
en ging ik fotos maken van deze wonderschone weersomstandigheden
om aan mijn blogaanhangers te showen.
jullie moeten natuurlijk wel weten in welke zon ik helemaal ben verbrand
dus hier mijn selfmade summerpicca's





























cool hea?

en gister had ik een BBQ
bij mijn oom en tante in norg
en ook daar waren allemaal new faces
het was heel leuk
ik heb de nieuwe vriendin van mijn neef gezien
en ik heb gesumoot met mijn broertje
die nu trouwens ook een blog heeft gemaakt
door mijn ;D
annas zusje had de smaak ook al te pakken door anna
wat grappig hoe dat zich ontplooit xd
ofzo.

aaand today
was ik van plan
om gewoon te gaan wandelen
en de nearby natuur te dicoveren
er is een arboretum in de buurt
met allemaal bomen uit andere werelddelen
en een uitkijktoren en een japanse pagode.. jaja.. mijn liefde voor japan returns..
dus ik bedacht gister in de auto dat ik daar altijd al een keer heen wilde
en dat ik dat vandaag wel kon gaan doen
just me and my photocamera..
maar mijn broertje vroeg of ie meemocht dus ook met hem erbij..

dus morgen of later vandaag zie je wel weer andere picturesssss.

peace 2 yall

1 opmerking: