Pagina's

vrijdag 4 juni 2010

toekomstdromen?

ik heb een klein dilemma
eigenlijk is het niet echt een dilemma, want het is niet echt een groot probleem

maar ik ga zometeen dus zwemmen
en ik weet niet wat ik aan moet voor kleren
moet ik een short aan of gewoon een lange broek?ik weet ook niet echt of het warm is..
straks kom ik daar vet zomers gekleed en de rest heeft nog allemaal lange kleren aan.
ach schijt, het maakt me ook niet uit..
ik kan iemand gaan smsen wat die aan doet.
nee ik heb net gezegt dat het me niet uitmaakt..
ik heb net annas blog eventjes gelezen en, stond daar zo
hee, misschien leest jente dit wel.
hoi jente.
LOL, en ik las het natuurlijk ooken toen moest ik eventjes lachen
misschien leest anna dit ook welof loes, want die had ook al iets gezegt over mijn blog
waarschijnlijk anna niet want die had nogal een druk schema geloof ik
maar ik zeg gewoon hoi tegen iedereen
hoi iedereen.
hoi loeshoi anna
hoi iemand?
oooh ik moet om twaalf uur een paar kindjes ophalen
en om 1 uur bij de bhp.
maar anna, als je dit leest, ik heb ook gezegt dat ik later kwam hoor.
huilbaby is er weerze maakt zichzelf echt de hele tijd heel ergboos en huilt almost de hele tijd.
quite anoying.

maarja, is het wel warm genoeg om in koud water te zwemmen?
vorig jaar wel
toen had ik rond deze tijd al in de noordzee gezwommen..
weetje wat leuk is
gister ging ik een beetje met mijn camera spelen
en toen had ik wel een leuke foto gemaakt
van mezelf..
en die als pf op hyvesen ik krijg best wel leuke reacties
dat is leuk
zal ik die foto laten zien?
ik ben redelijk ijdel maar ik wil het niet zijn.
natuurlijk maakt het me op bepaalde moment niks uit hoe ik eruit zie
maar soms wil ik er ook leuk uitzien..oke nutteloos om hier over te praten.ik zeg wel praten maar ik typ gewoon
maar dat boeit niet ik ga het gewoon over praten hebben want anders klinkt het zo saai.
ojaa die foto..

like it?
some people do (:
ik heb de kleur een beetje veranderd met picnik
de titel is i wanna live in the sixtieslol, dat lijkt me echt cool
en als ik daar dan 18 was, zou ik met mijn best vrienden rondrijden in:


cool he?

en keihard dit liedje op!
http://www.youtube.com/watch?v=k1FaflUn4Co

later wil ik ook zon busje
dat lijkt me echt vet
en dan daarin de wereld ontdekken
ofzo
en weetje wat er allemaal in het busje staat?

dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
die zijn trouwens mine :ww:
mooi he ik speel links
ik upload wel eens een keertje een filmpje waarin ik speel
ik probeer nu the only exception van paramore <3



en dit zit in mijn vann: >>>>>>>>>>>>>>>>
het skateboard dan
dat is mijn cheape intertoys skateboard (:
en er zit een bed in mijn van en een koelkast en voedsel en een kraan
en dan overleef ik wel (:

ik kijk heel eventjes of er een acceptabel filmpje is van mij als ik gitaar speel..
nee niet aanwezig xd
later dan maar

nu moet ik naar beneden op kindjes letten en dan naar school en dan zwemmen
en daaaaarna horen jullie wel weer van me


check je latuuuurr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten