Pagina's

donderdag 3 juni 2010

goedemiddag (:

thaaa, ik drukte op enter en toen plaatste hij mijn empty blog al!
dat was niet de bedoeling iksdeetjes

okee, ik ben een beetje vaaag aan het doen maar ik was een ogenblik geleden vergeten waarom ik een nieuw bericht wilde plaatsen, maar nu kan ik me het alweer herinneren!

ik heb een heel groot klein feestje in mijn hoofd waaaaaant ik heb mijn very first follower!
maar eigenlijk niet heel groot nieuws, want het is gewoon een hele supergoeie vette lieve vriendin van mij -_-'
Dat over die vriendin was gemeend, maar het is dus niet zo big want ik ken haar gewoon xd
maar toch ben ik blij dat ik een follower heb.
want anders lijkt het toch net alsof ik tegen al die levenloze pixels aan het vertellen ben, niet dat dat veel uitmaakt xd

nu kan ik wel eventjes gaan vertellen hoe mijn dag er tot nu toe uit heeft gezien.
ik heb vrij weinig gedaan maar, ik ga het toch vertellen.

nou ik werd vanochtend rond 8 uur wakker (lees ik werd wakkergemaakt)
want ik moest eventjes mijn moeder helpen met al die kindjes (ze is gastouder)
een kleine huilbaby, OOH een sms hoor ik vanaf mijn bed..
dus niet op mijn bed, ik helemaal op mijn bed klimmen terwijl ie gewoon naast me lag..
ik ben een beetje verstrooid.. en ik moet voortaan mijn telefoon in mijn broekzak doen, want anders mis ik allerlei belangrijke smsjes enzovooooort.
verder over mijn dag, och hemeltje huilbaby is wakker in de kamer naast me
ik ga mijn moeder eem halen..
(half uur later)
mijn moeder was andere kindjes van school halen
dus moest ik haar uit bed halen, en toen kwam mijn broer even kijken
en iris zo heet ze, heeft een bepaalde angst voor mijn broer, en ja hoor ze begon weer te huilen xd
toen moest ik wel bij haar blijven tot mijn moeder weer terug was.

maar nu ga ik echt weer verder over mijn dag, ik bedenk me pas net dat het babyhoofdstuk ook een deel van mijn dag is maar goed.

ik moest vannochtend dus eventjes op haar passen
en toen mee naar de winkel, want ik wilde de nieuwe cosmogirl, maar die was er nog niet
dus maar de fancy, en toen zag een ergens een mooie kleur, op de verpakking vn mentos aqua kiss pacific, die dus ook kopen.
thuis uitproberen, en hij is wel lekker (:

thenn, ging ik half laptoppen half kindjes vermaken.
maar het ws wel weer leuk

weetje ik kwam er laatst pas achter hoe je je blog allemaal kon personalizen, endd nu vind ik het helemaal leuk (:(:

er zat bytheway ook gele nagellak bij de fancy, best wel leuk,
maar ik wil van die turqoise nagellak, of van dat vaalgroen, maar geel is ook wel weer eens wat anders, nu maar hopen dat ie een beetje werkt xd
hmm ziet er wel okee uit.. lets give it a try.. het ruikt wel een beetje cheap..
het is heel dun and weird, maar het kan er mee door.. haha ik speel hier zon dik testpanel LOL

morgeeen ga ik met loes en anna en mensen die loes kent zwemmen bij baggel (:
wel zin in, maar dan moet het wel warm worden kan ik tenminste een beetje verkleuren..

nou dit is het voor nu hoorr

seeya'll later alligatorrrrr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten