Pagina's

woensdag 23 juni 2010

even snel

ik ga eventjes snel een bericht plaatsen
omdat ik zo moet eten
en naar de kermis met loes en anna en mirthe.

maar ik had gezegt dat ik mijn kamer mocht veranderen
enn, toen had ik bedacht dat ik misschien wel fotobehang kan doen
want dat lijkt me best wel cool
heb je zon bos of strand of bloemen op je muur
en nou dat ga ik misschien doen
maar ik moet nog wel eventjes nadenken welke
en wat voor kleur erom heen
en of het wel past enzzoo
nou dat lijkt me dus best wel heel erg cool ;D

kamperen zit er ook alweer op
het was echt heel erg gezellig
enzooo
we hebben gewoon de heletijd bij de tent gehangen
enzovooort, iig het was heel erg leuk
ik had toen ondertussen ook nog een voorstelling in raalte
dat was ook wel leuk ;D

nou ik vertel later wel eventjes iets meer xd
nu ga ik snel eten en dan naar de brug fietsen
en dan moet ik mezelf ik attracties laten durfen
op dit moment moet ik echt niet aan attracties denken
maar ik heb al gezegt dat ik mee ga dus.

bye for now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten