Pagina's

woensdag 2 juni 2010

hello

and here i was again..
its quite a while ago..
but i like it here
i can say anything i whant here

and i guess no one will ever read this xd
but i dontcare about that
i like it here and thats what matters (:

okeee, ik ha eventjes in het nederlands verder,
ik geloof dat ik het best wel leuk vind om te bloggen
haha, niet grappig xd

weetje ik heb mijn eindexamen gehad en daar ben ik heel blij om.
het enigste wat ik nu moet doen is vakantie vieren en wachten op de uitslag
dat is quite frustrerend..
ben ik geslaagd ofniet?

maar ik had het daarna ook wel weer eventjes heel druk..
met de DANSUITVOERING YAY!
dat vind ik leuk, ik houd van dansen
hij heette de uitvinding van de stroopwafel ^^
en het ging over stavros en leentje die verliefd worden en stavros is een griekse zeeman en hij komt om maar toch niet!


ik had 5 dansen in totaal en er waren drie optredens
de eerste dans, was van malenka de folklore dansgroep waar ik bij zit
die dans heette het blauwe lint, het gaat over de seizoenen, we zingen er ook een lied bij
in het begin is het heel rustig en dan.. slaat het om en wordt het druk en vrolijk ;D
we droegen een blauw jurkachtig ding met een band in je taille.

de tweede dans heette wanhoop, op de muziek vn chopin de nocturne
op spitzen! echt ontzettend zwaar is dat!
hij heette wanhoop omdat leentje vreesde voor stavros' leven nadat hij met zijn schip in een zware storm raakte!
een hele mooie langzame dans.
we droegen grijze pakjes en grijze tutu's

de derde dans: de mussen op het dak.
we waren de musjes die nog wat kruimeltjes van de stroopwafels die leentje strooide oppikten.
we hadden mooie fluwelen pakjes met veren erop en een masker met veren.
ook op spitzen! weer ontzettend zwaar, maar de moeite waard.

number 4, de bakkersmeisjes
op een heel vrolijk duits disconummer genaamd backe backe kuchen!
heel aanstekelijk ;p we hadden ouderwetse bakkerskostuums aan met daaronder
big surprise een paars pakje met een blingbling discorokje!
het was feest dus mochten de bakkersmeisjes ook feesten!
we gingen tijdens de dans 'uitdekleren' we trokken de bakkerskostuums uit heel sexy natuurlijk
het publiek joelde helemaal mee!
en toen hadden we discokostuums aan!

de 5e dans Bozje moj
een russische of slowaakse dans iig iets uit die buurt!
we zingen in het russisch (of slowaaks) en dan dansen
een best lange dans waar je heel uitgeput van raakt
maar hij is heel leuk en snel en langzaam en mooi enzz!

en toen nog de finale
met alle danseressen, dat is het podium propvol
echt er kan dan bijna niemand meer bij!
maar het is altijd heel leuk!

tot zover mijn dansvoorstelling..


groot nieuws: ik heb een laptop
en ik ben er superblij mee
ik spaar al ongeveer drie jaar voor een laptop
maar er kwam telkens weer iets tussen (elektrische gitaren enz)

maar ik heb hem wel op afbetaling gekocht bij mijn ouders
maar dat gaat helemaal goedkomen
want ik heb gesolliciteerd bij AH
ik hoooooop dat ik wordt aangenomen.

nou ik ben nu best wel moe
en ik wilde ook nog in morgenrood lezen.
maar toen ontdekte ik dat ik nog een blog had xd

maar ik ga nu wel zo in mijn bedje kruipen ^^
nu dus xd weltruuuuusten (lll)

1 opmerking: